Drobečková navigace
- Úvodní stránka
- O nákupu
- Obchodní podmínky E-shop
Obchodní podmínky E-shop
společnosti KERAMIKA SOUKUP a.s. Práva a povinnosti při uzavření kupní smlouvy při nákupu přes E-shop.
se sídlem Chebská 506/2, 32202 Plzeň, IČ: 26356872, DIČ: CZ26356872, zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, spisová značka B 1045, dále jen „Prodávající nebo Společnost“.
Preambule
Tyto VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (dále jen „VOP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího, tj. prodej zboží a materiálu na e-shopu společnosti KERAMIKA SOUKUP a.s.
E-shop společnosti KERAMIKA SOUKUP a.s. je definován jako prodej zboží a materiálu na adrese www.keramikasoukup.cz, dále jen „internetová stránka“.
VOP se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, která jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání (na tuto osobu nelze dle občanského zákoníku nahlížet jako na spotřebitele dle platné právní úpravy).
Společnost si vyhrazuje právo na sjednání odchylných ujednání od obchodních podmínek v kupní smlouvě, přičemž odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
Tyto VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, pokud není ujednáno jinak.
Společnost si dále vyhrazuje právo VOP měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
Čl. I Uživatelský účet
Na základě registrace kupujícího provedené na internetové stránce je kupujícímu umožněno ovládat svůj uživatelský účet. Prostřednictvím svého uživatelského účtu může kupující objednávat zboží a materiál, nebo provádět reklamaci zakoupeného zboží a materiálu. Kupujícímu je umožněno nakupovat na internetové stránce Společnosti bez registrace u vybraného zboží na internetových stránkách Společnosti.
Pro založení uživatelského účtu je kupující povinen uvést své osobní údaje správně a pravdivě. Kupující je povinen uvedené osobní údaje bezodkladně změnit či doplnit v případě, že dojde k jejich změně. Výše uvedené osobní údaje kupujícího považuje Společnost za správné.
V případě, kdy kupující svůj uživatelský účet nepoužívá delší dobu než 1 rok, je Společnost oprávněna k jeho zrušení. Pro případ porušení povinností kupujícího je Společnost oprávněna zrušit jeho uživatelský účet okamžitě.
Kupující bere na vědomí, že samotný přístup k jeho uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, které si při zřizování uživatelského účtu kupující sám zvolí. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Za případnou vzniklou škodu pro porušení předchozí věty nenese Společnost žádnou odpovědnost.
Kupující bere na vědomí, že je zakázáno umožnění využívání svého uživatelského účtu třetím osobám.
Kupující dále bere na vědomí, že jeho uživatelský účet z důvodu aktualizace systému internetových stránek a řádné údržby tohoto systému, nemusí být dostupný nepřetržitě.
Čl. II Kupní smlouva, práva a povinnosti smluvních stran
Kupní smlouvu Kupující uzavírá tak, že přijme návrh k uzavření smlouvy na internetových stránkách Společnosti, a to tak, že požadované zboží nebo materiál vloží do nákupního košíku. Kupujícímu je ze strany Společnosti umožněno, aby přes svůj uživatelský účet nakupoval na pobočce Společnosti, kde mu může asistovat pracovník k tomu určený.
Do doby, kdy kupující závazně potvrdí (odešle) objednávku, má kupující právo měnit jak požadované plnění, dopravu i způsob úhrady, zejména kontrolovat všechny údaje, které do své objednávky vložil.
Uzavření kupní smlouvy vzniká odesláním objednávky (nákupního košíku) Kupujícím po zvolení dopravy a způsobu úhrady za zboží nebo materiál a následným přijetím objednávky kupujícího Společností. Společnost nenese odpovědnost za případné chyby při přenosu dat. Uzavření smlouvy Společnost bezodkladně potvrdí Kupujícímu informativním emailem do emailové schránky kupujícího, kterou uvedl ve svém uživatelském účtu.
Společnost k potvrzení o uzavření kupní smlouvy přikládá aktuální znění VOP včetně Reklamačního řádu. Uzavřenou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě písemné dohody smluvních stran, ev. na základě zákonných důvodů, není-li ve VOP uvedeno jinak.
Kupující bere na vědomí, že uzavřená kupní smlouva je Společností archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.
Kupující bere na vědomí, že veškeré prezentované fotografie popř. videa zboží na internetových stránkách e-shopu Společnosti mají pouze informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně takto prezentovaného zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se v tomto případě nepoužije.
Společnost prohlašuje, že ceny zboží a materiálu na internetových stránkách jsou uváděny bez daně z přidané hodnoty a včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků a zůstávají v platnosti vždy po dobu, kdy jsou takto prezentovány na internetových stránkách.
Před odesláním objednávky se v „košíku“ eshopu zobrazí také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží a materiálu. Tato informace je platná pouze v rámci doručování na území České republiky.
Pro objednání zboží a materiálu vyplní kupující v rámci objednávky formulář na internetových stránkách. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
Před zasláním objednávky Společnosti je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující Společnosti kliknutím na tlačítko odeslat objednávku. Údaje uvedené v objednávce kupujícího jsou Společností považovány za správné a závazné. Společnost kupujícímu neprodleně po obdržení objednávky potvrdí, že objednávka kupujícího byla přijata. Potvrzení bude Společností zasláno do emailové schránky, kterou má kupující uvedenou v uživatelském účtu.
V případě, že charakter objednávky kupujícího, vzhledem k nestandardnímu množství objednaného zboží nebo materiálu, výši kupní ceny či vzhledem k mimořádným nákladům na dopravu či jiným skutečnostem, je nestandardní, je Společnost vždy oprávněna požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky.
V případě, že na internetových stránkách Společnosti byly v době objednávky zjevné chyby uvedené například omylem nebo zjevné chyby ve výpočtu kupní ceny vzhledem k objednanému zboží, popřípadě zjevné chyby o termínu dodání, Společnost si vyhrazuje právo vybrané zboží kupujícímu nedodat. Společnost si vyhrazuje právo na nedodání zboží i v případě výprodeje objednávaného zboží. V souvislosti s tímto odstavcem je Společnost povinna vrátit přijaté plnění ze strany kupícího neprodleně, pokud kupující za objednávku již zaplatil.
Pro prodej s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy Kupující bere na vědomí, že náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení jsou tyto náklady přímo úměrné dle podmínek operátora Kupujícího, který tyto služby provozuje. Společnost si za použití komunikačních prostředků na dálku neúčtuje žádné poplatky, vyjma ev. poplatků na dopravu.
Čl. III Platební podmínky, kupní cena a dodání předmětu koupě
Kupní cena za zboží a materiál je na internetových stránkách Společnosti uváděna včetně DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem a je smluvní. Náklady na dodání zboží nebo materiál se liší podle zvolené metody kupujícím a jsou závislé na poskytovatele dopravy a způsobu úhrady kupní ceny.
Kupní cenu za zboží a materiál, případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu tímto způsobem:
- v hotovosti na adrese provozoven prodávajícího,
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GP Web Pay,
- bankovním převodem (č.ú. 8943492/0800, vedené u Česká Spořitelna).
Kupující bere na vědomí, že ke kupní ceně je kupující povinen zaplatit Společnosti také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Pro tyto VOP, není-li uvedeno výslovně jinak, se kupní cena rozumí cena za zboží nebo materiál včetně nákladů spojených s dodáním zboží a materiálu.
Kupující bere na vědomí, že pro hotovostní platbu za zboží a materiál je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní (zálohové) platby je kupní cena splatná do 5 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy.
Společnost apriori nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu, pokud tak není u produktu výslovně uvedeno.
Tímto není dotčeno ustanovení těchto VOP ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
Společnost si vyhrazuje právo požadovat po kupujícím uhrazení celé kupní ceny před odesláním zboží na adresu kupujícího. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se v tomto případě vylučuje.
Případné slevové kupony z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Společnost prohlašuje, že je plátcem DPH a je povinna kupujícímu vystavit daňový doklad o koupi (zaplacení) zboží a materiálu se všemi náležitostmi dle platné právní úpravy. Zároveň podle zákona o evidenci tržeb je Společnost povinna doklad o provedené platbě a přijatou tržbu u správce daně zaevidovat. Podrobnosti o evidenci tržeb upravuje příslušný právní předpis.
Kupující je povinen uvádět variabilní symbol platby v případě bezhotovostní platby s tím, že závazek kupujícího s uhrazením kupní ceny je splněn teprve připsáním kupní ceny na účet Společnosti.
Čl. IV Přeprava a dodání zboží
Společnost se zavazuje, že na základě uzavřené kupní smlouvy kupujícímu odevzdá předmět koupě (zboží nebo materiál) a umožní mu k předmětu koupě nabýt vlastnické právo. Kupující se zavazuje, že předmět koupě převezme a zaplatí Společnosti kupní cenu.
Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží nebo materiálu převzetím koupené věci a současně zaplacením celé kupní ceny.
Kupující věc podle svých možností prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství. O případných zjištěných vadách a nedostatcích je kupující povinen Společnost bez zbytečného odkladu informovat, a to prostřednictvím emailu na adresu reklamace@keramikasoukup.cz nebo telefonicky.
Nebezpečí škody přechází na Kupujícího převzetím věci. Týž následek má, nepřevezme-li kupující věc, ač mu s ní Společnost umožnila nakládat.
Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže Společnost škodu způsobila porušením své povinnosti.
Prodlením strany s převzetím věci vzniká druhé straně právo věc po předchozím upozornění na účet prodlévajícího vhodným způsobem prodat poté, co prodlévajícímu poskytla dodatečnou přiměřenou lhůtu k převzetí. To platí i tehdy, prodlévá-li strana s placením, kterým je předání věci podmíněno.
V případě prodlení kupujícího s převzetím zboží, stejně tak v případě, že je kupujícímu zboží nebo materiál nutno doručovat opakovaně popř. se změní způsob dopravy oproti objednávce, je kupující povinen nahradit Společnosti náklady se změnou či opakováním doručování spojené.
Společnost si vyhrazuje vlastnické právo k věci až do úplného zaplacení kupní ceny kupujícím, popř. jinou osobou, kterou při uzavření kupní smlouvy kupující náležitě označí (pro případ úvěru).
Společnost kupujícímu předmět koupě odevzdá, a to včetně všech součástí a příslušenství, a umožní kupujícímu nabýt vlastnické právo k předmětu koupě v souladu s kupní smlouvou.
Společnost splní svoji povinnost odevzdat věc kupujícímu, umožní-li mu nakládat s předmětem koupě v místě plnění a včas mu toto oznámí.
V případě, že kupující zvolí formu dodání své objednávky prostřednictvím poskytovatele dopravní služby, Společnost splní svoji povinnost odevzdáním předmětu koupě prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího. Zároveň je Společnost povinna umožnit kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči poskytovateli dopravní služby.
Společnost odevzdá kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení dle kupní smlouvy.
Společnost zpravidla zabalí zboží a materiál náležitě podle zvyklostí, především v obalovaném materiálu poskytnutého od dodavatele. V náležitém obalu bez poškození Společnost předává objednané zboží a materiál poskytovateli dopravní služby.
V případě, že se smluvní strany písemně dohodnou, je kupujícímu umožněno, aby zvolil svůj způsob dopravy na základě zvláštního požadavku kupujícího. V takovém případě nese kupující riziko za škodu na zboží a materiálu při předání.
Kupující bere na vědomí, že zboží a materiál, které Společnost obchoduje mohou nést zvýšené výdaje za dopravu, zejména pak v souvislosti s dodáváním zboží a materiálu na paletách. Pro odběr zboží a materiálu na paletách je kupující povinen seznámit se s podmínkami přepravní společnosti, která předmět koupě bude dle jeho výběru doručovat, a s těmito podmínkami je kupující povinen souhlasit před objednáním zboží a materiálu.
Kupující je povinen objednané zboží převzít v místě specifikovaném dle objednávky.
V. Práva z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění).
Věc je vadná, nemá-li sjednané vlastnosti. Za vadu věci se považuje i plnění jiné věci a vady v dokladech nutných pro užívání věci (návody k používání, instalační dokumenty apod.).
Právo kupujícího z vadného plnění zakládá taková vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, a to i v případě, že se vada projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou Společnost způsobila porušením své povinnosti z kupní smlouvy.
S odkazem na povinnosti kupujícího při předání zboží a materiálu, kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na předmětu koupě a přesvědčí se o jejích vlastnostech a dodaném množství.
Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím objednaného zboží nebo materiálu. To platí i v případě, nepřevezme-li kupující věc, ač mu s ní Společnost umožnila nakládat viz. výše.
Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího, nevylučuje povinnost zaplatit kupní cenu kupujícím, leda by Společnost škodu způsobila porušením své povinnosti.
Prodlením kupujícího s převzetím předmětu koupě vzniká Společnosti právo věc po předchozím upozornění kupujícímu na účet kupujícího vhodným způsobem prodat poté, co kupujícímu Společnost poskytla dodatečnou přiměřenou lhůtu k převzetí předmětu koupě. Toto ujednání mezi smluvními stranami platí i tehdy, je-li kupující v prodlení s uhrazením kupní ceny, které podmiňuje předání věci kupujícímu.
Společnost odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Společnost dále odpovídá kupujícímu za to, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si smluvní strany ujednaly při uzavření kupní smlouvy, a chybí-li o tomto ujednání, takové vlastnosti, které Společnost, popřípadě výrobce deklaroval nebo které kupující spravedlivě mohl očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy či inzerce jimi prováděné. Dále Společnost odpovídá, že se předmět koupě hodí k účelu, který pro její použití Společnost uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Kupující bere na vědomí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí věci (předmětu koupě), má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží nebo materiálu v době 24 měsíců od data převzetí, není-li uvedeno jinak.
Ujednání předchozího odstavce se netýká věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána (2. jakost apod.), na běžné opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u použité věci takto označené na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím nebo vyplývá-li to z povahy věci.
V případě, že na zboží nebo materiálu je na obalu uvedeno datum spotřeby, které je nižší než 24 měsíců, je kupující oprávněn uplatnit právo z vady pouze do data takto vyznačeného.
Kupující bere na vědomí, že právo z vadného plnění mu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Kupující bere na vědomí, že má-li věc vadu, z níž by dle předchozích ustanovení VOP Společnost byla zavázána, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou (výprodej, vrácené zboží jiným kupujícím) a toto zboží je takto označeno, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Právo z vadného plnění uplatňuje kupující u Společnosti na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání nebo prostřednictvím formuláře dostupným na internetových stránkách Společnosti.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
Kupující bere na vědomí, že v případě poškození zboží, které sám způsobil, má Společnost právo na přiměřené snížení vrácené kupní ceny, a to o poměrnou část kupní ceny, odpovídající snížení hodnoty zboží nebo materiálu kupujícím.
Kupující je povinen vyplnit reklamační formulář a odeslat jej prostřednictvím tlačítka "odeslat reklamaci". Formulář nalezne zde.
Čl. VI Společná ujednání
Kupující bere na vědomí, že Společnost využívá přednostně komunikaci prostřednictvím datové schránky, kterou kupující uvedl v uživatelském účtu. V případě, že je zjevné, že kupující tuto adresu nepoužívá, Společnost použije komunikaci prostřednictvím držitele poštovní licence na adresu uvedenou v uživatelskému účtu.
Smluvní strany vylučují uplatnění ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Kupující uzavřením kupní smlouvy na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu ust. § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
VII. Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření kupní smlouvy a jde-li o
a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
Kupující bere na vědomí, že v souvislosti s ustanovením § 1837 občanského zákoníku, kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Stejně tak nemůže kupující odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím. Kupující dále nemůže odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a dále v případě, že kupující neoznámil vadu věci včas.
Projev vůle kupujícího směřující k odstoupení od kupní smlouvy musí být Společnosti odeslán na níže uvedenou adresu ve lhůtě uvedené v prvním odstavci tohoto článku, přičemž kupujícímu je umožněno doručit odstoupení od kupní smlouvy prostřednictvím formuláře na internetových stránkách Společnosti. (Formulář naleznete zde)
Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel a Společnost kupujícímu vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo eventuálně hodnověrně neprokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Společnost vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
V případě odstoupení od kupní smlouvy dle tohoto článku se kupní smlouva od počátku ruší.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží Společnosti, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu například prostřednictvím držitele poštovní licence.
Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží nebo materiálu je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Společnost je oprávněna odstoupit od kupní smlouvy, a to do doby převzetí zboží kupujícím. Společnost je povinna v takovém případě kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím, popřípadě v hotovosti, bylo-li za zboží takto placeno.
Kupující bere na vědomí, že poskytne-li Společnost kupujícímu v souvislosti s kupní smlouvu dárek, je tato darovací smlouva mezi Společností a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou. Dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím Společnosti vrátit i poskytnutý dárek.
Společnost odkazuje na formulář pro odstoupení od smlouvy: zde
VIII. Závěrečná ustanovení
Smluvní strany se zavazují, že vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní smlouvy, budou řešeny výhradně podle právního řádu České republiky, k čemuž jsou příslušné soudy České republiky. Tímto smluvní strany výslovně vylučují uplatnění Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG).
Kupující má dále právo na řešení eventuálních sporů mimosoudní cestou, a to například prostřednictvím České obchodní inspekce.
Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým z jakéhokoliv důvodu stane, použije se namísto neplatných ustanovení takové ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení VOP.
Kupní smlouva je vždy uzavírána v českém jazyce.
Tyto VOP včetně jejich eventuálních součástí jsou platné a účinné od 1.1.2021 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle a provozovnách Společnosti nebo elektronicky na www.keramikasoukup.cz.
Kontaktní údaje Společnosti:
adresa pro doručování Chebská 2, Plzeň-Křimice 322 00
adresa elektronické pošty reklamace@keramikasoukup.cz,
telefon 702 233 197
Odpovědný pracovník eshopu: Kristýna Kazdová